An Error Occurred: Forbidden

Oops! An Error Occurred

The server returned a "403 Forbidden".

Something is broken. Please let us know what you were doing when this error occurred. We will fix it as soon as possible. Sorry for any inconvenience caused.
Livsstil

Den hotteste trenden?

Dette er den hotteste trenden etter latte

Glem islatte og kaffe mocca. Nå er det te som gjelder - og ikke en hvilken som helst.

Foto; Scanpix

Foto; Scanpix

Artikkel av: Eline Hvamstad
5. august 2018 - 07.48
An Error Occurred: Forbidden

Oops! An Error Occurred

The server returned a "403 Forbidden".

Something is broken. Please let us know what you were doing when this error occurred. We will fix it as soon as possible. Sorry for any inconvenience caused.

En ny trend tar av i Kina: Ostte, skriver Di.se og The Economist.

Ifølge nettstedene flokker kinesere til Heyteas utsalgssteder for å få tak i det som regnes som den aller mest trendy drikken i landet.

Heytea, en tekjede i premiumsegmentet, har tatt de rikeste byene øst i Kina med storm.

Ostteen har navnet Naigai cha, og er en blanding av teblader og salt, kremet ost.

The Economist skriver at noen mener Heytea kun bruker konseptet for å lokke nye forbrukere til deres utsalgssteder, men Heytea står fast på at deres hovedmål kun er å tilby te av høy kvalitet til forbrukerne.

Om ostteen er god, beskrives ikke, men det som er sikkert er at den blir grundig dokumentert på sosiale medier som Instagram.

"Stuntet" minner på den måten litt om når den amerikanske kaffe- og kafékjeden Starbucks lanserer nyheter.

An Error Occurred: Forbidden

Oops! An Error Occurred

The server returned a "403 Forbidden".

Something is broken. Please let us know what you were doing when this error occurred. We will fix it as soon as possible. Sorry for any inconvenience caused.