Singapore Airlines investerer milliarder i ny design
Med «Space made personal, experience the difference», skal Singapore Airlines gi mer plass og mer privatliv.

Singapore Airlines.
Singapore Airlines investerer 850 millioner dollar i økt komfort og plass om bord på alle sine A380, går det frem av en pressemelding torsdag.
Skinnseter fra italienske Poltrona Frau, Wedgwood-porselen og krystall fra franske Lalique. Singapore Airlines hever standarden på komforten i luften med enda større og mer luksuriøse suiter med ny dobbeltseng, egen 32 tommers HD-TV, mulighet for dobbeltseng i Business, og bedre seter både i Premium Economy og Economy.
Utviklingen av den nye designen har tatt fire år, og tett dialog med lojale kunder har spilt en stor rolle, forteller selskapet.
De nye Suitene i First Class blir 60 prosent større, og blir dermed de største First Class suitene i luften. Hver dobbel-suite blir på 9,4 kvadrat, og rommer både en dobbeltseng og to komfortable seter.
Den nye designen er i luften i desember. Da får Singapore Airlines levert det første av sine nye A380. Resten av A380-flåten oppgraderes fortløpende, og samtlige fly vil ha den nye designen innen 2020.
– Med våre nye kabinprodukter har vi som mål å sikre vår ledende posisjon i bransjen. Den store investeringen i de nye produktene og servicetilbudet er nok et eksempel på at vi lytter til våre kunder, og at vi som selskap vil gjøre alt for å sikre at våre kunder får verdens beste reiseopplevelse i luften, uttaler Senior Vice President, Product & Service, Mr. Marvin Tan.