<iframe src="https://www.googletagmanager.com/ns.html?id=GTM-W3GDQPF" height="0" width="0" style="display:none;visibility:hidden">
avatar

Bjørn Segrov

Mine siste artikler
– Egentlig ganske utrolig
John Fredriksen har bestilt mange tank- og tørrlastskip, flere av dem i forkant av at verftene skrudde opp prisene.
– Starten på en flerårig oppgangssyklus
John Fredriksen har truffet bra med de fleste av sine investeringer. Nå tror han på mange sterke år i tankfart samtidig som han investerer bredere enn før, men bare i det han kan.
Aksjefest, men uendret utbyttenivå
Odfjell SE øker flåten men beholder utbyttenivået i et knallsterkt fraktmarked for kjemikalietankere. 
Salgsgevinst drar opp
2020 Bulkers tror på et sterkt tørrlastmarked og fortsatte utbyttebetalinger resten av året.
Hyundai seiler opp som ny partner
Hyundai Heavy Indudstries seiler opp som en mulig partner for Kjell Inge Røkkes Philly Shipyard.
– Vi fikk en historisk høy pris
DSD Shipping selger en av sine fire produkttankere med solid gevinst.
Tror de gode tidene fortsetter
Tailwind Management tror de gode tidene i shipping vil fortsette og laster opp med tre nyere kjemikalietankere etter å ha solgt flere eldre skip.
Hentet 2,9 milliarder
Cruiserederiet Viking Cruises har trykt nye aksjer for 264 millioner dollar i forbindelse med børsnoteringen. 
Analytiker spekulerer: Rederiet kan bli tatt av børs
Aksjemarkedet vil ikke prise selskapet til underliggende verdier. Det gjør det til en het kandidat for å bli tatt av børs, mener Clarksons.
Fredriksen og Wilhelmsen sto bak
John Fredriksen og Wilh. Wilhelmsen skal ha startet prosessen som endte med at gründeren Johannes Østensjø solgte alle sine aksjer i Edda Wind.